Чланови пројектног тима су наставници Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију Универзитета у Београду, Ирена Стојковић, Татјана Ментус, Марија Јелић и Божидар Филиповић и студенткиња докторских студија на том факултету, Маријана Веселиновић.
У фокусу њеног истраживачког интересовања је социо-емоционални развој младих, који је реализовала кроз учешће у домаћим и међународним пројектима. Проучавала је развој младих у различитим формалним и неформалним контекстима као што су школски контекст и контексти провођења слободног времена. Један од аспеката психосоцијалног развоја на који се фокусирала у истраживању је развој религијског идентитета.
Татјана Ментус је своја истраживачка интересовања усмерила пре свега на методолошке проблеме истраживања личности. Поред тога, истраживала је бројне психолошке теме, између осталог и негативне ефекте друштвених мрежа на приватност и безбедност корисника. Учествовала је у националном истраживачком пројекту под називом: „Идентификација мерење и развој когнитивних и емоционалних компетенција важних друштву оријентисаном на европске интеграције“ (ОН 179018), чији је носилац Филозофски факултет Универзитета у Београду и међународном пројекту под насловом: „Едукација младих као метод превенције партнерског насиља“/“Education of the Youth as a Method of Intimate Partner Violence (IPV) Prevention“, чији је финансијер Амбасада Сједињених Америчких држава (SRB 10020GR0047).
Научни рад Марије Јелић усмерен је на актуелне теме педагошке теорије и праксе, посебно у областима моралног васпитања и социјалне компетенције деце и младих, као и сарадње породице и школе. Марија Јелић је учествовала у пројекту „Специјална едукација и рехабилитација у време пандемије КОВИД-19“ и у пројекту „Евалуација ефеката инклузивног образовања у Републици Србији“ Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију. Њени скорашњи научни радови односе се на факторе просоцијалног понашања и социјалних компетенција, морални развој и морално васпитање у школи, тешкоће у социјалном функционисању адолесцената различитог породичног и интелектуалног статуса, педагошку подршку сагледану кроз приступ хуманистичке педагогије.
Божидар Филиповић усмерава своја истраживања на разноврсне теме у оквиру социологије, међу којима су, класичне и савремене социолошке теорије, методолошки проблеми квалитативних истраживања и социологија науке. У истраживањима примењује квалитативне методе, пре свега интервју и анализу садржаја. Учесник је међународног пројекта "COST Action Who Cares in Europe" и учествовао је у пројектима „Евалуација ефеката инклузивног образовања у Републици Србији“ и „Специјална едукација и рехабилитација у време пандемије KОВИД-19“ Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију.
Маријана Веселиновић усмерава своја истраживања на особе са визуелним оштећењима. У свом мастер раду испитивала је информатичку писменост и дигиталне вештине ученика са оштећењем вида. Поред тога, истражује коришћење информационих технологија у образовању ученика са визуелним оштећењима.