Пројектни тим

Чланови пројектног тима су наставници Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију Универзитета у Београду, Ирена Стојковић, Татјана Ментус, Марија Јелић и Божидар Филиповић и студенткиња докторских студија на том факултету, Маријана Веселиновић.

Ирена Стојковић
Ирена Стојковић
Татјана Ментус
Татјана Ментус
Марија Јелић
Марија Јелић
Божидар Филиповић
Божидар Филиповић
Маријана Веселиновић
Маријана Веселиновић
Руководилац истраживачког тима професор Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију Универзитета у Београду

У фокусу њеног истраживачког интересовања је социо-емоционални развој младих, који је реализовала кроз учешће у домаћим и међународним пројектима. Проучавала је развој младих у различитим формалним и неформалним контекстима као што су школски контекст и контексти провођења слободног времена. Један од аспеката психосоцијалног развоја на који се фокусирала у истраживању је развој религијског идентитета.

Члан истраживачког тима професор Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију Универзитета у Београду

Татјана Ментус је своја истраживачка интересовања усмерила пре свега на методолошке проблеме истраживања личности. Поред тога, истраживала је бројне психолошке теме, између осталог и негативне ефекте друштвених мрежа на приватност и безбедност корисника. Учествовала је у националном истраживачком пројекту под називом: „Идентификација мерење и развој когнитивних и емоционалних компетенција важних друштву оријентисаном на европске интеграције“ (ОН 179018), чији је носилац Филозофски факултет Универзитета у Београду и међународном пројекту под насловом: „Едукација младих као метод превенције партнерског насиља“/“Education of the Youth as a Method of Intimate Partner Violence (IPV) Prevention“, чији је финансијер Амбасада Сједињених Америчких држава (SRB 10020GR0047).

Члан истраживачког тима професор Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију Универзитета у Београду

Научни рад Марије Јелић усмерен је на актуелне теме педагошке теорије и праксе, посебно у областима моралног васпитања и социјалне компетенције деце и младих, као и сарадње породице и школе. Марија Јелић је учествовала у пројекту „Специјална едукација и рехабилитација у време пандемије КОВИД-19“ и у пројекту „Евалуација ефеката инклузивног образовања у Републици Србији“ Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију. Њени скорашњи научни радови односе се на факторе просоцијалног понашања и социјалних компетенција, морални развој и морално васпитање у школи, тешкоће у социјалном функционисању адолесцената различитог породичног и интелектуалног статуса, педагошку подршку сагледану кроз приступ хуманистичке педагогије.

Члан истраживачког тима доцент Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију Универзитета у Београду

Божидар Филиповић усмерава своја истраживања на разноврсне теме у оквиру социологије, међу којима су, класичне и савремене социолошке теорије, методолошки проблеми квалитативних истраживања и социологија науке. У истраживањима примењује квалитативне методе, пре свега интервју и анализу садржаја. Учесник је међународног пројекта "COST Action Who Cares in Europe" и учествовао је у пројектима „Евалуација ефеката инклузивног образовања у Републици Србији“ и „Специјална едукација и рехабилитација у време пандемије KОВИД-19“ Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију.

Члан пројектног тима студент докторских студија на Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију

Маријана Веселиновић усмерава своја истраживања на особе са визуелним оштећењима. У свом мастер раду испитивала је информатичку писменост и дигиталне вештине ученика са оштећењем вида. Поред тога, истражује коришћење информационих технологија у образовању ученика са визуелним оштећењима.